BOOS
BOOS

   

 

اس ام اس های ارسال شده به سایت اس ام اس روزانه

بی من نرو آن سوی فردای زمانه / بی من نشو دمساز تنهای ترانه
با من بمان این روزهای بی بهانه / با من بمان با دردهای عاشقانه
۰۹۳۵xxx7325
.
.
تو غربت نگاه تو که با نگاهم آشناس / یه دنیا حرف گفتنیست ولی لب تو بی صداس
۰۹۳۸xxx1327
.
.
آرزو دارم فردایی که پیش رودارى ، آغاز روزهایی باشد که آرزو داری !
۰۹۳۸xxx4858
.
.
داستان اصحاب کهف شوخی بود ، اینجا یک روز که بخوابی ، همه تو را از یاد میبرند
۰۹۳۵xxx1477
.
.
خودت باش ! به اعتماد هیچ شانه ای اشک نریز و به اعتبار هر اشکی هم شانه نباش !
۰۹۳۷xxx1157
.
.
عظمت هر چیز رو از نزدیک میشه حس کرد ، جز عظمت دلتنگی که فقط با دور بودن حس میشه !
۰۹۳۸xxx4858
.
.

غم قفس به کنار ، آنچه عقاب را پیر میکند پرواز زاغهای بی سروپاست
۰۹۳۸xxx4858
.
.
دوباره سیب بچین حوا ! من خسته ام ، بگذار از اینجا هم بیرونمان کنند !
۰۹۳۶xxx2661
.
.
روزگاریست که شیطان فریاد میزند : آدم پیدا کنید سجده خواهم کرد !
۰۹۳۶xxx2661
.
.
در ساحل قلبها فقط رد پای دوست میماند وگرنه موج روزگار هر ردپایی را گم میکند
۰۹۳۵xxx4858
.
.
خدایا آنگونه زنده بدارم که دلی نشکند از بودنم و آنگونه بمیران که دلی به وجد نیاید از نبودنم
۰۹۳۸xxx4858
.
.
جمعی بودیم ، هوای غم میخوردیم/ در فصل گرسنگی به سر میبردیم
چون سیر شدیم ، دور گشتیم ز هم/ ای کاش درآن گرسنگی میمردیم !
۰۹۳۸xxx3955
.
.
به روزها دل مبند ، روزها به فصل که میرسند رنگ عوض میکنند ! با شب بمان شب گرچه تاریک است اما همیشه یکرنگ است !
۰۹۳۸xxx3955
.
.
دوستى بسته پیچیده به یک کاغذ نیست که کسى روز تولد به کسى هدیه دهد !
دوستى قلب من است و دل تو ، که در این راه به هم هدیه شوند !
۰۹۳۸xxx3955
.
.
“دلم خواست” چیست ؟ منطقی ترین دلیل برای کاری که در آن خرابکاری کرده اید !
۰۹۳۸xxx4858
.
.
نقاش نیستم اما تمام لحظات بی تو را درد میکشم !
( تقدیم به عشقم میثم )
۰۹۳۶xxx2661
.
.
یادته …….. ؟ جای خالی رو پر کن برام بفرست ، واسه بقیه هم بفرست ، جالبه !!!
۰۹۳۸xxx2271

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ پنج شنبه 15 دی 1390برچسب:اس ام اس های دریافت شده, توسط سامان